Miksi en pääse aineistoon, vaikka olen kirjautunut sisään?

Jos näet RT-tietoväylän pääsivun, eikä selaimen oikeassa ylänurkassa näy organisaation nimeä, on ongelma selaimessa. Tyhjennä selaushistoria ja kirjaudu sisään uudelleen.

Miksi kaipaamani osio ei näy etusivulla, vaikka olen kirjautunut sisään?

RT Tietoväylän latautuminen saattaa joskus kestää kauan. Selaimen yläreunasta löydät kohdan Omat palvelut; sen alta löytyy valikko, josta löydät suorat linkit kaikkiin eri sisältöihin.

Miksi en pysty kirjautumaan sopimuslomakkeisiin?

HAMKilla ei ole käyttöoikeutta RT Tietoväylän sopimuslomakepalveluun. Palvelua voi käyttää maksutta sen omilla verkkosivuilla, vain lomakkeen tulostaminen on maksullista.

Miksi en saa palvelun tekoälyassistenttia käyttöön?

Valitettavasti RT Tietoväylän pääsivulla oleva ChatGPT-linkki vie väärään paikkaan. Löydät tekoälytyökalun kohdasta Omat palvelut, josta valitse RT-kortisto GPT.

Miksi RT-kortisto ei avaudu, vaan jää jumiin sisään kirjautumiseen?

Ongelma johtuu palvelun teknisestä toteutuksesta, ja koskee kaikkia kortistoja (KH-, LVI-, Ratu- ja RT-kortisto). Valitse RT Tietoväylän pääsivulta kortistolinkki, joka päättyy EZproxy. Linkit löytyvät Muut palvelut -otsikon alta.


Última modificación: martes, 23 de abril de 2024, 11:34